Gyógytorna

Veszélyes az ülő munka? Veszélyes tud lenni!

Ülő Munka

A stressz inkontinencia.

Sajnos túlságosan türelmesek vagytok a tüsszentéskor, köhögéskor, nevetéskor, orrfújáskor becsöppenő vizelet tünetével kapcsolatban. Nem léptek időben, túl sokáig tűritek az egyre rosszabbodó állapototokat. Végül  megkapjátok a stressz inkontinencia diagnózisát. Gondoltatok már arra, hogy mennyi mindent tehettetek volna azért, hogy ezt elkerüljétek?

Ülő Munka
Photo by ThisIsEngineering from Pexels

A stressz inkontinencia a nők felelőssége is.

Kedves Hölgyek! Ne szépítgessük! Nektek is nagy a felelősségetek abban, hogy a stressz inkontinencia rátok igaz lesz-e vagy sem, hiszen elérhető a Professzionális Intim Tréning egészségvédő program, amivel megelőzhető. És itt nem csak a gátizom tornára gondolok, hanem számos életmódbeli és életviteli kérdésre is. A medencefenéki izmaink, és többek között a húgyhólyagunk egészsége sok egymással kölcsönhatásban lévő tényezőn múlik.

Hogyan előzhető meg a stressz inkontinencia kialakulása?

Az ülő munkát végzők veszélyeztetettek a stressz inkontinencia kialakulásában. Egyszerűen előzzük meg!

  • A széked ülőlapja legyen párhuzamos a talajjal, vagy tegyél magad alá ék alakú párnát, amelyik a popsid hátsó részét megemeli, tehát előrefelé lejt. Így a medencéd dőlésszöge kedvező lesz. Ék alakú párnát a gyógyászati segédeszköz boltban kapsz. Még az üzletben próbáld ki! Ha jól esik rajta az ülés, csak akkor vedd meg! A széked ülőlapja semmiképpen ne lejtsen hátrafelé!
  • Az asztallapod magasságához képest úgy állítsd be a széked magasságát, hogy az alkarjaidat kényelmesen tudd pihentetni az asztalodon!
  • A talpaidat tartsd a talajon!
  • A törzsed legyen egyenes, ne görnyedj előre! Görnyedt tartással túlterheled a kismedencei szervek tartószalagjait és a gátizmaidat.
  • 1,5 – 2 óránként tarts szünetet! Sétálj ki a folyosóra, kertbe (ha van), vagy menj le az utcára! Gyalogolj, az a lényeg! Ez a láb vénáira van kedvező hatással.
  • Ha jó levegőjű helyen dolgozol, akkor minden szünetben csinálj 4-5 hasi légzést! Ez élénkíti a kismedencei vénás keringést.
  • Aki ismeri a Professzionális Intim Tréning gyakorlatait, az a hasi légzést követően végezze el a gátizmok tónusfokozó gyakorlatát, ami a megelőzés egyik fontos eleme.

Ha nem ismered a gyakorlatokat és szeretnél belevágni: Jelentkezz itt! Soha nincs késő!

Weboldalunk a látogató élményének javítását segítő "sütiket" használ. Elfogadod? További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás